måndag 12 augusti 2013

Terminsstart med öppna dörrar på Residenset

Efter den underbara sommaren med fin mix av jobb och ledigt känner jag mig mer än redo för terminsstart. Jag fuskade faktiskt redan i helgen med vigslar i lördags och brunch på Residenset för årets svensk-amerikan Martina Arfwidsson (FACE Stockholm) i går. Det är kul att Vasaorden i år valt att ge en ung och energifylld entreprenör den fina utmärkelsen. En fantastisk inspiratör och förebild för många!


Fin terminsstart med brunch för årets svensk-amerikan Martina Arfwidsson
Martina höll ett fantastiskt och mycket inspirerande tal som tack för inbjudan. Jag vet att många av de unga tjejerna och killarna, som tillsammans med representanter för Näringslivet och Vasaorden deltog i brunchen, både blev inspirerade och imponerade.

Jag vet också att många av gästerna knöt nya kontakter och att några faktiskt också gjorde affärer med varandra! Vilken bra start på hösten, precis så ska mötesplatsen Residenset användas - kontakter som leder till nya samarbeten oavsett om det handlar om rena affärer eller samhällsengagerade aktiviteter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar