måndag 13 december 2010

Vecka 50 - med försmak av julen


Julstämningen börjar infinna sig! Inte minst efter besöket på Julmässan på Bergkvara i går. Värdparets fina mottagande, tomten och det fina utbudet gav mersmak. En fin Växjöhelg som avslutades med årets första julbord övergår nu i en ny arbetsvecka.

Jag är glad att, efter några veckors resande fram och tillbaka till Stockholm, få vara på hemmaplan – fira Lucia, delta i Linnéuniversitetetes vänförenings grötkväll för utlandsstudenter på Residenset. På tisdag jobbar jag internt och på onsdag förmiddag är det dags för Huseby Vänners styrelsemöte och på eftermiddagen leder jag tillsammans med Regionförbundet länets jämställdhetsråd. På torsdag blir det hektiskt – först medarbetardag på Länsstyrelsen, därefter lunchmöte med IKEA, Södra, Videum och projektledningen för Trästad 2012 , därefter deltar jag på Videums styrelsemöte och på kvällen har vi julbord på Residenset för alla medarbetare på Länsstyrelsen. Veckans sista arbetsdag har jag semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar